Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016

Ορκίσου ότι δεν θα ξαναπάς στον εξώστη...





Υπάρχουν μέρες που νιώθουμε όμορφα τόσο για εμάς όσο και γι' αυτά που συμβαίνουν γύρω μας. Υπάρχουν όμως και μέρες που απλά δεν ξέρουμε ποιοι είμαστε, τι θέλουμε, που πάμε, τι θέλουμε να κάνουμε ή τι μπορούμε να κάνουμε. 
Συνήθως αυτές οι μέρες είναι που μας κάνουν να αναρωτιόμαστε αν το διάστημα που είμαστε καλά νομίζουμε πως είμαστε ή δεν παίζουμε κάποιο ρόλο. Και τότε έρχεται η ερώτηση, Καλά τι σου λείπει; Όλα τα έχεις. Και τότε η απάντηση είναι...μάλλον δεν τα έχω όλα, μπορεί φαινομενικά να έχω τα πάντα αλλά ουσιαστικά να μην έχω τίποτα γιατί τότε θα έχω χάσει εμένα, θα έχω χάσει την πίστη στον εαυτό μου, θα βλέπω να απομακρύνονται κάποιες επιθυμίες μου. Πάντα θέλουμε κάτι παραπάνω, πάντα κάτι μας λείπει και κάτι νοσταλγούμε, πάντα κάτι χάνουμε και κάτι κερδίζουμε, ονειρευόμαστε και τρώμε τα μούτρα μας και αυτό ένα συνεχές μοτίβο, θα περνάω από ψυχικές διακυμάνσεις που θα με κουράζουν ακόμη περισσότερο και τότε πάντα το ίδιο ερώτημα: Γιατί; 
Δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτό και κανείς δεν θα απαντήσει ίσως το πρώτο πράγμα που θα σκεφτεί κάποιος είναι ότι έτσι είμαστε οι άνθρωποι. Εδώ δεν ξέρω ποιος είμαι εγώ και μπορεί να μην μάθω και ποτέ! Το μόνο σίγουρο και αυτό το οποίο μπορώ να καταλάβω είναι η έλλειψη. Μπορείς να αφεθείς σε μια κακή συγκυρία με την ίδια ευκολία που μπορεί να αφεθείς σε μια όμορφη, μπορεί να πάψεις να πιστεύεις σε σένα και να μην θες να ξεβαλτώσεις, να νιώθεις ότι δεν μπορείς ή καλύτερα δεν θες πάντως και στις δύο περιπτώσεις αυτή είναι η αλήθεια το ΔΕΝ. Δεν με ευχαριστούν πράγματα που παλιά με ευχαριστούσαν, δεν βρίσκω ένα νόημα στη ζωή μου που θα μπορούσε να μου δώσει τη δύναμη ώστε να ανέβω και να αποτινάξω οτιδήποτε με βαραίνει,έχασα τον εαυτό μου πάλι. Όλοι το έχουμε σκεφτεί και όλοι για κάποιο διάστημα έχουμε υπάρξει θεατές. Το ζητούμενο είναι να κατέβεις από τον εξώστη που έχεις τοποθετήσει τον εαυτό σου και να γίνεις πρωταγωνιστής. Τότε και μόνο θα αποκτήσει νόημα η ζωή σου, όταν θα μπορείς να είσαι ελεύθερος και πάνω απ' όλα ο εαυτός σου και αν κάποιες στιγμές νιώθεις ότι τον χάνεις απλά άλλαξε τον. Πάντως ορκίσου ότι δεν θα ξαναπάς στον εξώστη γιατί τότε θα τελειώσει η παράσταση και δεν θα έχεις δει τίποτα.


                                                                                             Πάρης Μ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου